Oltás után

Tisztelt Dokotornő!

17 éves lányom 1db Pfizer oltást kapott, rákövetkezendő 4 hét múlva allergiás reakció szerű, először csak bőrviszketés, szúrás egész testén, majd kiütések vannak, a testén, kezén is csupa apró pötty, hajlatokban, köldökben nagyobb gyulladt pattanás szerűk.
Elviselhetetlenségig fáj, viszket, szúr.
Segítségét kérném.
Köszönettel!

Orvos válaszol

Tisztelt Szőllősi Zita!

Az oltást követő nemkívánatos reakció kezelésére kétféle homeopátiás megközelítés létezik: lehet a tünetekre választani gyógyszert (alapos kikérdezés és vizsgálat is szükséges hozzá) és lehet ún. oltáskivezetést alkalmazni. Ez utóbbiakat csak homeopata orvossal való személyes találkozás és vizsgálat után lehetséges javasolni.

Lehet gyógyszert javasolni ún. bevált indikációk alapján is, az erre vonatkozó javaslatomat küldöm:

Szedjen Silicea C 30, adagolás hetente hétfőn pénteken 1x5 golyó 4 hétig, illetve Mezereum C12 vagy C15 hetente kedden + szerdán + szombaton + vasárnap 2x5 golyó.

Javulást kivánok!

Dr. Sal Péter

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.