Homeopátiás kezelés... 2

Kedves Doktornő: Sebő  Zsuzsanna!

Nagyon szépen köszönöm a válaszát! Vasárnaptól így megnyugodva kezdem az Arsenicumot- szedni.Folytatom a Chelidoniumot is,Calcium Phosphoricumot nem hagytam abba. Bocsánatot kérek - azt szeretném még megkérdezni használható e  mindezek mellett a Sedativ pc-,ha emelkedett a pulzus főleg evés után. Próbáltam itt időpontot kérni a múlt héten  Homeopátiás orvoshoz,de sajnos csak július 24- tud időpontot adni.Hálás vagyok,hogy Önökre rátaláltam!Kívánok további szép napot!

Üdvözlettel: Margaréta

Orvos válaszol

Margaréta,

Igen, szedheti, ha kell, de lehet, hogy az Ars. megteszi a magáét.

Üdvözlettel dr. Sebő Zsuzsanna

Kérdezzen, válaszolunk

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.