Viszketés

Tisztelt Orvosok!

Szisztémás allergiás reakcióról lenne kérdésem.

Az elmúlt pár hónapban a pms mellé új tünetként jelentkezett, hogy menses előtti pár napban, néha még a menses első pár napján is, borzalmas viszketés lesz a lábaim belső felületén végig, a végbélnyíláson belül és körülötte kívül és néha az egész mellkas, karok fejbőr, tarkó, fül részen is.  De a lábak és ánusz mindig borzalmasan viszket.  Mintha belül az ereimben viszketnék olyan érzés. Vakarózok ilyenkor sajnos, főleg lábon máshol kerülöm és egy kis idő múlva meg is jelennek dudorkák (nem vízzel teli) hanem mintha felpuposodna a bőr alatt. A dudorkákat néha véresre is kaparom annyira viszketnek, mikor a véresre kaparás megtörtént, akkor kicsit csökken a viszketés.

Ételhez, tusfürdő, tisztitószer stb nem tudom kötni, de nyilván lehet az is, én menstruációhoz kötöm. Eddig orvosok kinevettek ezzel, lehet-e valamit tenni ezzel, borzasztó kellemetlen tünet, a viszketés napokig kínoz ilyenkor.

Köszönöm!

Orvos válaszol

Kedves R.!

Próbálja meg a Croton tigliumot  C,CH 15-ben és az Urtica urens ugyanilyen erősségben. Mindkettőből napi egyszer vegyen be a kérdéses időszak kezdetén. Később mind a szereket, mind az adagolást módosítani kell, illetve lehet.

Üdvözlettel

dr. Sebő Zsuzsanna

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.