Oltás utáni arcideg bénulás

Üdvözletem!
Bell -féle arcidegbénulásom volt 28 éve rubeola oltást követő napon.Villanykezelést és Rheosolon tablettát kaptam rá és akkor viszonylag szépen meggyógyultam.
A korral viszont egyre jobban látszik az aszimmetria, főleg a jobb szememnél, a szemhéjam lóg, nem is tudom rendesen kinyitni és a jobb szembogaram 3-4 milliméterrel feljebb van, mint a bal szememé és az esztétika mellett már a látásom is zavarja.
Ha műtét nélkül meg lehetne oldani homeopátiás szerekkel, annak nagyon örülnék. Sajnos az oltás nevét nem tudom, az iskolai védőnő vett rá, hogy a leendő terhességek védetten teljenek.
Köszönöm válaszuk

 

Orvos válaszol

Kedves Éva, 

 

Itt ülök és nagyon eltalált most ez a kérdés. 

Ugyanis 4 napja kaptam meg a koronavírus elleni oltásomat. 

A homeopatákat gyakran vádolják azzal, hogy oltásellenesek. De ez nem igaz. Csupán a homeopátiás gyógyító módszer sokkal jobban figyel a tünetekre, így sokkal jobban tisztában vagyunk a védőoltások esetleges mellékhatásaival. És a homeopátiának vannak eszközei az oltási reakciók vagy szövődmények enyhítésére, gyógyítására. 

Visszatérek saját történetemre. Sokáig haboztam a koronavírus elleni oltással kapcsolatban, de mivel házi gyermekorvosként dolgozom, úgy éreztem, nem tehetem meg, hogy a pácienseimet veszélyeztetem egy esetleges betegséggel. Tehát rászántam magam az oltásra és próbáltam felkészülten menni a randevúra, beszereztem az esetleges oltási reakció enyhítésére szolgáló homeopátiás szereket.  

Meg is kaptam az oltást és már az autóban üldögélve, miközben szopogattam homeopátiás golyóimat, fél órával az oltás után éreztem, hogy a jobb arcfelem lezsibbad, érzéketlenné válik. Te Úristen, ez bizony arcideg bénulás, facialis paresis. Mondjuk az izraeli oltási tapasztalatok szerint az oltottak 9%-ban fordult elő idegrendszeri szövődmény és ez leggyakrabban arcideg bénulás volt. Tehét kb. majdnem minden 10. esetben erre lehet számítani. Hát akkor ezt sikerült beszereznem. Bravó. 

Ezután a sokk után hazagurultam, és nekiálltam homeopátiás szert keresni a könyveimben, repertóriumomban, amivel kimászhatok ebből a slamasztikából. 

Másnap felhívtam azt a homeopatát, akihez én is fordulok, ha elakadok. Közösen kerestünk a tünetek alapján szert. 

Hol tartok most? Nem akarom elkiabálni, de remélem, hogy egy ingben, de megúszom. Javulnak a tüneteim, csökkent a zsibbadás és az arcomon jelentkező  enyhe asszimertia is csökkent, jobb szemrésem már nem tágabb, csak alig észrevehetően. 

Miért mesélem el ezt a történetet? Mi a tanulság? 

Az a szerencsém, hogy a tünetek jelentkezésekor azonnal elkezdtem szedni a célzottan kiválasztott homeopátiás szereket. Ezért bízom benne, hogy sikerül kijönnöm teljesen ebből az állapotból. Akkor, amikor még egy probléma friss, sokkal könnyebb homeopátiával visszabillenteni a felborult egyensúlyt. 

 

Az Ön esetében sajnos túl sok idő telt el, ezen már nagyon nehéz homeopátiával segíteni. 

Egy szert esetleg megpróbálhat, amit úgy hívnak, hogy az idegek gyógyítója: Hypericum C30. Naponta egyszer 5 golyót szopogasson el egy hétig. Ha van javulás, hetente 2x szedje még 3-4 hétig. Ha nincs javulás, felkereshet egy homeopatát, aki célzottan segíthet szert választani. 

De hozzáteszem, kis esélyt adok ebben az esetben a homeopátiának, de meg lehet próbálni. 

 

Üdvözlettel, 

dr. Tóth Marian

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.