Idegrendszeri tünetek

Kedves Dr- nő!
Pfizer oltást 1 db- ot kaptam 3 hónapja, a másodikat nem vettem fel, most kezdődnek idegrendszeri tüneteim. Zsibbadás arcban, lábujj áramütés érzet. Volna erre valami homeopátias szer? Az oltás kivezetés működne ilyen távlatból?

Orvos válaszol

Kedves Lina, 

Oltást követő idegrendszeri panaszokra a CEDH ajánlása szerint Phosphorust javasolt szedni, ha ez nem segít, még szóba jön a Causticum. 

C30 potenciában szedje napi 1x 5 golyót 5 napig, utána 3 naponta javasolt ismételni 2 hétig. 

Ha nem segítenek a szerek, javaslom, hogy keressen fel egy neurológust és ezzel párhuzamosan egy homeopata orvost is, aki segít a célzott oltáskivezetésben. 

Üdvözlettel, 

dr. Tóth Marian

 

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.