Homeopátiás kezelés

Kedves Doktor úr/ Doktor nő!

Röviden megpróbálom ismertetni problémáim. 1955 születtem. 165 cm magas és 58-60kg volt max. .2 gyermekem született. 1994-ben elváltam, azóta egyedül élek, családi viszony jó. Kb 6-7 éve kezdődött a fogyás kicsiben 1- 1,5 kg/ év. Rendszeresen járok évente kontrolára. Mindig rendben voltak az eredmények, nőgyógyász azt válaszolta ebben a korban ez normális az izmok elveszítik a vizet 1,4 l kevés igyál többet. 1986 bán volt epe műtétem...ez után ultrahangon mindig megkérdezték nincs e panaszom, mert tele vannak a belek széllel. Nem volt problémám. 2017 ben csontritkulás vizsgálaton voltam,sajnos az van lapocka és csípő erősebb a többi a kornak megfelelő. 2018-elején már csak 52-kg voltam. Csináltak laboratóriumi vizsgálatot,D vitamin 13- al kevesebb volt a normánál. Kaptam D vitamin csöppeket 1x/hét 20-22csepp. Osteocinesiat napi 3x1.többi labor eredmény jó/cholesterol Ausztriában 200-ig norma, enyém volt 20  6. Vércukor itt 60-110-ig norma,enyém volt 61. Aggodo típus vagyok, S mivel a súlyom még csökkent, már csak 49 kg voltam félelem érzés alakult ki miután minden apróságra figyeltem, S nem tudom így elfogadni magam stb. Emésztési zavarok...puffadás...evés után kb 2 orájára  emelkedett pulzus ami ritmuszavart is okozott párszor, alvászavarok.Ilyenkor a Sedativ pc-t használtam ami segített kb jó fél óra és elmúlt a ritmus zavar..pulz kezdett normalizálódni ,büfizés beindult,szellentés.Tavaly nyár elején égő száj érzet jelentkezett,fogorvosom B complex vitamint ajánlott .Kiszedtem,változás nincs sőt erősebb és jóformán napi szinten érzem.Gasztro vizsgálaton eltávolították egy polipot 1,4cm eredmény negatív,vastgbél diverticulosis,és refluxot.3hétig szedtem 20mg Pantoloc tablettát.Jobb lábam térd mögött egy arasztnyi hosszan újjnyi vastagságú visszér..nem műtik meg,mert nem okoz gondot,nem dagad és nem fáj a lábam,,esetleg  mint szépségi műtétként.Felkerestem egy Homeopátiás orvost az eredményi leleteket nem is nézte meg,kb jó egy órát beszélgettünk. A következő gyógyszereket írta fel: Arsenicum Album 30cC/D amelyiket megkapom a gyógyszertárban,3x5 golyó csak vasárnap,Chelidonium 5-15 C/D 5 golyó evés előtt és után / nem írta hányszor,ezért én csak délben szedtem,mert EVÉS egyes számban van/,Calcium Phosphoricum 5-15C/D 1x naponta este! Ha gond van az emésztéssel akkor Nux Vomika 5-15C/D óránként lehet ismételni ha szükséges. Azzal váltunk el ne mérjem a súlyom,jó fél év múlva találkozunk. Otthon át olvastam melyik gyógyszer mire jó.Gondom az Arsenicum Album lett, ugyanis az méreg és nem találtam semmilyen véleményt.Itt jutott eszembe a dohányzás szóba se került én viszont dohányzom napi 8-10 szálat. Ez okból nem is merem szedni. A Chelidonium ot kb 3 hétig használtam ,abbahagytam mert  2 naponta volt székletem.. és újból előjött a erős szívdobogás ritm.zavarral evés után 2-3 óra elteltével---igaz 1,6 kg val emelkedett a súlyom,és a második hét végén napi szinten égetett. Sajnos a Doktor úr ez évtől nyugdíjas,dolgozik fél évet egy évben S már elutaztak a nyaralójába,ezért nincs kontaktus. Szeretném megkérdezni szedhetem e  az Arsenicumot-,és a többi megnevezett gyógyszert vagy Doktor úr/ nő.. tanácsolna mást?.Ha elő jön az evés után emelkedő pulzus ritmus.zavarral abban az esetben használható e a Sedativ pc-ezekhez a gyógyszerekhez? EKG vizsgálat mindig jó volt a 24 órás EKG 2 szer mutatott zavart szintén evés után. Vérnyomásom 117/68 pulz 74-75 általában. Egész család kicsit alacsonyabb vérnyomású.Bocsánat még megemliteném októberben volt első eset mikor hangya mászást éreztem a bal lábamon bokáig éjjel mintha a húsban kukacok mozognának a talpamban. Neurologiai vizsgálat most volt márciusban minden érték negatív. Pajzsmirigy évente kontroll, van göb de jól működik.Előjön ez a hangya mászás érzet de már a másik lábamban is érzem,viszont enyhébbek mint ősszel.Erre szedtem Thiamin tablettát.Napi szinten mérem a vércukrot reggel, mi értékeink szerint 4,8-és 5,4 között mozog. Bocsánat,Hogy kicsit hosszan sikeredett a problémáim leírása.

Maradok üdvözlettel! Hálásan köszönöm a segítséget!

Margaréta

később: Kedves Doktor úr- Doktor nő! Bocsánatot kérek a levelemben elfelejtettem megirni, hogy Ausztriában idős ápolóként dolgozom. Emelgetés nem szükséges. Rendelkezem szabadidővel, naponta 5-6 szor van lehetőségem sétálni fél órára. Üdvözlettel: Margaréta

Orvos válaszol

Kedves Margaréta,

köszönöm a részletes állapot beszámolót, de honlapunkon krónikus panaszok megoldására nem vállalkozunk, hiszen a beteg vizsgálata, személyes ismerete nélkül, felelőtlenség lenne. Néhány kérdésére és felvetésére azonban tudok válaszolni. Önnek a homeopata orvos javasolt egy terápiát, amit megpróbál felülbírálni. Az alkati szernek szánt Arsenicum albumot nem vette be, pedig fontos lenne. A homeopátiás gyógyszerek előállításuk során olyan nagymértékű hígításon mennek keresztül, hogy nem mérgezőek, így az Arsenicum sem. A Ca phosphoricumot a csontritkulás miatt kapta, a Chelidoniumot pedig az emésztési  nehézségekre. A recept jó, de ha nem követi az orvos tanácsokat, ne várjon eredményt. Fontos még, hogy a homeopátiás kezelés során kontrollokra van szükség és az új állapot felmérésére, szükség esetén a kezelés változtatására, ezért keressen egy homeopatát a közelben, aki ezt el tudja végezni. Még amit szeretném, ha figyelembe venne, a homeopátiás kezelés sem varázspálca, ami egy intésre mindent megold, hanem egy folyamat, ami a beteg jobb közérzetéhez, tünetei javulásához akár megszünéséhez vezet. Ennek fényében próbálja meg a régi orvosának a terápiás javaslatát újra megpróbálni, és közben keresni valakit, aki kézben tartja az Ön kezelését.

Üdvözlettel dr. Sebő Zsuzsanna

Kérdezzen, válaszolunk

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.