Gyógyszermellékhatás

Húgyúti fertőzésre Ciprofloxacin hatóanyagú antibiotikumot kaptam és sajnos egy szemet bevettem, amikor elolvastam a mellékhatásokat a betegtájékoztatón. Azonnal abbahagytam, de erős ízületi fájdalmakat okozott. Szeretném tudni, mivel és hogyan lehet kivezetni, hogy a kár enyhüljön.
Köszönöm a segítséget.

Orvos válaszol
Kedves Kérdező, 
 
Gyógyszermellékhatás esetén meg lehet próbálni a Nux vomica nevű homeopátiás szert, C30 hígításban naponta egyszer 3 egymást követő napon. A leghatásosabb kivezető módszer, ha az adott gyógyszerből készült homeopátiás szert tudja bevenni. Ezt a homeopátiás gyógyszergyártók állíthatják elő és tőlük lehet beszerezni. Ez kissé körülményes és szaktudást igényel. Ezért javaslom, ha panaszai továbbra is fennállnak, keressen fel egy homeopátiás orvost, aki segít a kivezetésben és panaszainak enyhítésében is. 
 

Üdvözlettel, 

 

dr. Tóth Marian

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.