Homloküreg gyulladás

2015. március 1., vasárnap

Először egy üzleti úton repülővel utazva jelentkezett a következő panaszom. Leszálláskor többször is éles nyilalló fájdalom hasított a homlokomba, mintha valami nagy nyomás szét akarná feszíteni. Nagyon kellemetlen volt és kicsit ijesztő is, mivel előtte sosem éreztem hasonlót. A leszállás után el is múlt.

Sajnos egy jó hónap múlva először csak ritkán és kevésbé erősen, de hasonló fájdalom nyilallt a fejembe. Ugyanaz a tünet! Egyre gyakoribbá vált, főleg lehajoláskor.

Doktornőmnek is elpanaszoltam, mondván, hogy talán súlyosabb homloküreg gyulladás lehet. Ő szerencsére nem röntgent vagy azonnali gyógyszeres kezelést, pláne nem antibiotikumot javasolt, hanem a homeopátiás kezelést. Részletesen kikérdezett a fájdalom pontos jelentkezéséről, jellegéről, gyakoriságának változásairól. Ezután egy egyhetes kúrát javasolt többféle erősségű (potenciájú) homeopátiás gyógyszerekkel, egészen C30-asig.

Egyébként doktornőm már többször is ajánlott homeopátiás gyógyszereket, és többnyire ezek segítettek is mindenféle egyéb káros hatás nélkül. Most is nagy reményekkel kezdtem el a kúrát, és már a harmadik napon csökkent mind a fájdalom erőssége, mind pedig a gyakorisága. A kúra végére teljesen tünetmentes lettem. Azóta több mint egy hónap eltelt, a tünetek nem jöttek vissza, így mindenképpen azt remélem, hogy a betegség oka is megszűnt.

Köszönet érte a Doktornőnek és a homeopátiának.

Értékeld a cikket: 
Az Ön értékelése: Nincs | Átlag: 5 | (1 szavazat)

Küldj egy cikket

Olvastál még hasznos cikket a témában? Küldd el nekünk a cikk linkjét!

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.