Torokfájdalom

Üdvözletem!
Nekem a legfőbb problémám oltás után vagyok (Pfizer) 10. nappal és intenzíven az 5. napon jött erős torokfájdalom és folyamatos hőemelkedés. (37,5) Teljesen el vagyok keseredv, hogy ez még a mai napig fennáll és intenzív gombóc érzés és forróságot érzek egészen a nyakamig, közben meg nagyon fázom. 
Mindenféle gyógyszert, Cataflam, Aspirin Complex, szopogatótabletta, gyömbér tea stb próbálkoztam.
Aggódom, mivel asztmás is vagyok és szteroidot szedek.
Ez normális reakció ennyi idő után? Mi többet tehetnék ez ügyben ?
Köszönöm a kedvességet.

 

Orvos válaszol

Kedves Piroska Noémi!

Az oltások ritkán okoznak hosszan tartó mellékhatást, de sajnos néha előfordulhat. A torokfájás  kivizsgálására fontos, hogy legyen fizikális vizsgálat, fül-orr-gégészeti vizsgálat.  Az említett panaszok kezelésére javaslom: Arsenicum album C 30 2 napig 1x5 golyó (1 dl vízben oldva, kortyonként fél nap alatt) ezt a kúrát 5 nap múlva megismételheti.

Ha nem javul a panasz, akkor személyes találkozást és vizsgálatot javasolok homeopata orvosnál. 

Üdvözlettel

Dr.Sal Péter

Kérdezzen, válaszolunk

CAPTCHA
Kérjük, klikkeljen az alábbi jelölőnégyzetre, hogy biztosak lehessünk, nem egy spam robot próbál jelentkezni.

A homeopata.hu oldalain található információk, szolgáltatások nem helyettesíthetik szakember véleményét, ezért kérjük, minden esetben forduljon homeopátiás képzettséggel rendelkező orvoshoz, gyógyszerészhez!

A homeopátiás készítmények hatásossága a hagyományos (allopátiás) gyógyszerekéhez hasonló klinikai vizsgálatokkal általánosan nem igazolt.

A homeopátiás gyógyszer szedése nem helyettesíti az orvossal történő konzultációt, a diagnózis megállapítását és a javasolt egészséges életmódot. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Feltétlenül tájékoztassa kezelőorvosát vagy gyógyszerészét, ha a tünetei az Ön kezelőorvosa vagy gyógyszerésze által megadott időn belül nem enyhülnek, vagy éppen súlyosbodnak.